zaterdag 7 april 2018

Onstage

Vandaag ben ik naar Utrecht waar Onstage gehouden wordt.  ( een evenement van SU voor demonstratrices )
Omdat Stampin Up dit jaar 30 jaar bestaat is ons  gevraagd of wij feestelijk gekleed willen komen.
Op het moment dat ik dit bericht tikt ben ik er nog niet uit wat ik aantrek. Vanavond moet ik echt beslissen want morgen moet ik er heel vroeg uit.

Ik ben weer zo benieuwd wat voor leuks er uit gaat komen in de nieuwe Annual Catalogus en welke artikelen mee gaan. En natuurlijk ook naar de nieuwe In Color kleuren.
Jullie ook?


Op zo'n dag wordt er ook onderling geswapt. ( kleine projectjes/kaarten ruilen )
Omdat het last minute werk was heb ik het niet te moeilijk gemaakt voor mij zelf.
Ik heb 2 varianten gemaakt met dezelfde stempel set en heb er in totaal 42 gemaakt. Niet slecht. ;)
Hiervoor heb ik de  Nederlandse stempelset  "In de bloemetjes zetten" gebruikt en de bloem/vogeltje   ingekleurd met de Stampin Blends.











Welke van de 2 kaartjes is jullie favoriet?
Ik vindt de bovenste het leukst.



Maak er een fijne dag van en jullie horen snel hoe het geweest is. ;)




Creatieve Groetjes,



Rosalien

2 opmerkingen:

gerrie zei


Ik geloof dat ik de blauwe het leukste vind, maar ook die andere is gaaf.
Wat fijn dat je naar Utrecht bent voor SU, ik ben ook erg benieuwd wat er allemaal weer voor nieuws komt. Hoop dat je de juiste kleding hebt kunnen vinden en een heel fijn weekend. Ik ben geen dem hoor, maar wel verslaafd aan SU.
Groetjes, Gerrie.

wilma's warm wishes zei

Bedankt voor jouw mooie swapje!