donderdag 12 april 2018

Kleurenwisseling

Yep, je leest het goed. We krijgen een kleurenwisseling bij Stampin Up.
Als eerste gaan de 5 In Color kleuren van 2016 - 2018 eruit.
Hier komen 5 hele mooie In Color kleuren voor terug.

Maar dat is niet alles.
Eens in de zoveel tijd wordt het kleurenschema aangepast.
Dat moet ook wel om vernieuwend  te blijven en mee te gaan met de tijd.
Dat zie je in de modewereld elk jaar gebeuren maar zover gaan wij niet. ;)


Dit zijn de kleuren die eruit gaan:

In Colors 2016 - 2018 :

  • Dapper Denim
  • Emerald Envy
  • Flirty Flamingo*
  • Peekaboo Peach
  • Sweet Sugar Plum


Overige Kleuren :

  • Always Artichoke
  • Chocolate Chip
  • Elegant Eggplant
  • Island Indigo
  • Marina Mist
  • Perfect Plum
  • Pink Pirouette
  • Rose Red
  • Soft Sky
  • Tangerine Tango
  • Tempting Turquoise
  • Wild Wasabi
  • Wisteria Wonder



Hieronder zie je het schema zoals die er straks uit gaat zien.
Het zal je opvallen dat er vrij veel pasteltinten tussen zitten en dat er ook bekende kleuren terug zijn zoals Coastal Cabana ( jippie!! ).
Ik moet zeggen ik ben er heel blij mee ondanks dat ik een paar Retired kleuren zal missen zoals. b.v. Island Indigo, die  gebruikte ik best veel.






Wat er ook gaat veranderen zijn de Inktpads.
Het draaimechanisme zit nu achteraan zodat hij veel makkelijker open gaat.
Ook het foampad is aangepast voor mooiere stempel afdrukken.
En wat super handig is dat je nu aan de binnenkant van het doosje een kleurensticker kan plakken zodat je meteen ziet welke kleur inktpad open is. Je kan je nu niet meer vergissen.
En de nieuwe Inktpads zijn nu stapelbaar. Dat bespaard een hoop ruimte.
Een hoop pluspunten dus. ;)


Ik ben er blij mee en ik hoop jullie ook. :)


Heb je nog vragen of wil je een bestelling plaatsen dan mag je mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl en ik help je graag verder.


Op 26 April geef ik een workshop 2 Stamp Stempelen. Meer info hierover vindt je hier.
Er is nog plek dus als je zin/tijd hebt ben je van harte welkom. ;)


Een fijne dag en tot de volgende keer.



Creatieve Groetjes,



Rosalien

Geen opmerkingen: