woensdag 11 oktober 2017

Workshop In Kerstsferen

Gisteren had ik een super gezellige Workshopochtend van een groepje vriendinnen.
Ze hadden aangegeven dat ze heel graag kerstkaarten wilden maken en daar ben ik mee aan de slag gegaan.
Als eerste zijn we gaan werken met de Hostess set "Merry Patterns". ( die is echt heel erg leuk )
En deze keer geen kaartje in de traditionele kerstkleuren maar een beetje in de stoere blauw/bruin tinten.


Daarna volgde kaartje nr. 2 waarbij we de set "Christmas Quilt" gebruikt hebben. Hierbij hebben we ook de binnenkant van de kaart versierd.
Het rode hertje is niet van SU, die had ik ooit bij de Wibra meen ik vandaan gehaald maar hij paste er zo leuk bij. ;)



En als laatste zijn we gaan kleuren met deze leuke afbeelding uit de set "Christmas in the Making".
Men kon zelf kiezen of ze met de Markers wilden kleuren of de Blenderpen.
En dit kaartje was toch wel hun favoriet van de 3 gemaakt kaarten. Vooral het nostalgische sprak hun erg aan.



Ze vonden het zeer geslaagd en de volgende afspraak is alweer in de maak. :)

Lijkt het jou ook leuk om bij een Workshop te zijn of een PrivĂ© workshop te  houden met een groepje vriendinnen? Je mag altijd contact met mij opnemen en dan bespreken we jou wensen door. ;)



Creatieve Groetjes,


Rosalien

1 opmerking:

Hillie zei

Wat mooi Rosalien! Geweldige stempelset is de laatste. Hij was me helemaal niet zo opgevallen. Zie je hopelijk snel weer!