woensdag 14 juni 2017

Wood Textures Suite

Een bundle waar ik meteen verliefd op werd tijdens Onstage Amsterdam was de Wood Words Bundle.
Het filmpje hieronder laat zien hoe het eruit ziet en hoe leuk het combineerd met de Wood Texture Designer Series Paper Stack.
Zijn ze niet schattig die kleine kratjes??







Omdat ik deze set zo leuk vindt dacht ik dat het leuk zou zijn om hier een pakketje van te maken en deze maand bij de klantenbestellingen te doen.
In dit pakketje zit een uit gestanst kratje, 3 kleine kaartjes, een stukje lint, bakers twine, een kleine tagje en 2 Glitter Enemal Dots. ( ook al zo leuk )
Zo ziet het pakketje eruit.




En om je een idee te geven wat je ermee kan doen is hier een voorbeeld wat ik ermee gemaakt hebt.






Nou ik hoop dat jullie deze set net zo leuk vinden als ik.
Ik zou zeggen Google maar eens op "Wood Words" of  "Wood Crate Framelits" en je zal de meest leuke ideeën voorbij zien komen.



Wil je iets mee bestellen met de verzamelbestelling dit weekend?
Mail mij dan jou wensen door op m.zwackhalen@planet.nl en ontvang ook zo'n leuk setje bij je bestelling. ;)



Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: